01 July 2009

Akhirnya... pulang juga...

huhu... lepas 1 jam setengah kt dlm flight air asia AK5789...
tiba pun kt Terminal LCCT pada jam 12am...
pastu aku ngn joe pg la cari skybus...
sbb ktorg da beli tiket kt dlm flight...
on the way tu kne tahan ngn brader2 kt stesen bas...
<< nak pegi mane bang??... KL Sentral.. Puduraya.. >>
aku pn ngn pantas jawab << xpe2... dah ade tiket dah >>
pastu ade lak sorg nie egt aku kuang aja
<< ala rilek ar bang..ktorg bukn nak bg pape ... nk tunjuk bas je>>
namun begitu aku pusing dan senyum je ...
malas nk panjngkn cerita...

da sampai KL Sentral... ktorg tggu kt depan pintu masuk..
5-10 minit lepas tu... parent aku dtg...
tny joe.. abg die mane.. joe kate die bru bertolak dr gombak..
gombak??? jauh kot... cam lame je nk tggu .. hahaha
so aku pon gerak la dlu ...
(sori joe ... tp aku xnk susah kn parent aku sbb dorg keje esok)
smpi rumah trus tido...

next day lak...
ikut adik beradik gi klinik...
adik ngn akak aku sakit...
on the way aku nmpak sebuah masjid yg kubah nye separuh je...
pelik kn ... itu la masjid baru dekat TUDM Sg Besi...
x berkesempatan nak masuk ...
nnti klu ade mase...
aku amek gamba n update kt blog...

pastu mlm plak...
waktu maghrib solat kt masjid baru kt B Sri Permaisuri ni...
lawa gak masjid nie... Masjid An Najihin kot name die..
yg membuat aku terkejut ialah...
bilangn saf die...
x sangka ramai jugak yg dtg utk solat jemaah ...
alhamdulillah... bermaksud org ramai dah pon sedar ttg kepentingn solat jemaah..
lepas solat tu ... saje la duduk dlm masjid...
sambil tu sempat la amek few shots kt dlm ...





then aku pon segera pulang..
sbb takut parent risau lak ...
x penah aku duk kt masjid smpi ishak ..
(accept time kt ASiS dlu aaa)
pastu chat la smpi pening ...
dan tido....

1 comment:

lil' haikal said...

hahahha....

cool..

teruskan usaha kash....

jgn risau pasai joe,.. past 5 mins ang blah abg die pown sampai..
die ckp kt blog die

:P