09 April 2009

Perjalanan baruku bermula...

Pejam celik pejam celik...
dah sebulan dah kt curtin, miri...
n dah 3 bulan aku dipisahkn dari sahabatku...
sahabat2 ku disana ...
aku rindu kamu semua...
xkn ku lupa jasa kamu semua...
terima kasih...

wlupon bgtu...
persahabatan baru juga terbina...
juga satu persahabatan lame yg di kukuhkn ...
aku bersyukur sbb diberikn nikmat sahabat disini...
semuanya friendly belaka...
wlupon sebulan sahaja perkenalan ...
dah mcm kawan bertahun-tahun...

tp ramai juga yg tanya ...
kt mane lg best???
lame aku pikir utk jawab soklan nie..
dan akhirnya... ni la jawapanku...
kt france bes ...
kt miri pon bes ...
tp dua2 ade perkara yg aku suka n aku x suka...
so... balance...
pendek kata...
aku selesa kt dua2 tempat...

kadang kala aku rase mcm nak ke France balik...
tp bile dengar bdak2 colmar 'suffer' nak jawab exam...
x jd lak ...
hepi kt sini sbb bole phm ngn senang n exam die so far x susah sgt..
huhuhuhu...
sori la dak colmar.. moga korng survive kt sane ye...

stakat ni je la utk permulaan ...
sekian ... trima kasih...

2 comments:

Xury said...

welcome back to blogging moi friend..hahaha

lil' haikal said...

ini bukan permulaan la kash..

tp anjakan paradikma. anjak anjak terjumpa sibat and me.

im glad to jumpa u... happy to be ur friend.

=P